Újranyitnak a hulladékudvarok, az ügyfélszolgálatok

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója a hulladékudvarok és az ügyfélszolgálatok újranyitásáról, a lomtalanítások indításáról az alábbiak szerint tájékoztatja az ingatlanhasználókat:

Újranyitnak a hulladékudvarok, az ügyfélszolgálatok

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021 . április 12-től a megszokott nyitvatartási rend szerint újra nyitva tartanak.
A hulladékudvarok nyitvat art ási rendje a BMH Nonprofit Kft honlapján érhető el.

Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy a hulladék beszállítása során az ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

A hulladékudvar szolgáltatásainak igénybevétele során az ingatlanhasználó köteles a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni.
Amennyiben valamely ingatlanhasználó ennek nem tesz eleget, a hulladékudvar kezelője jogosult a hulladék átvéte lét megtagadni.

A beszállított hulladék pakolásáról és annak a hulladékudvarban történő elhelyezéséről minden ingatlanhasználónak magának kell gondoskodnia.
Ehhez határozatlan ideig a hulladékudvar kezelője segítséget nem tud biztosítani, ezért az ingatlanhasználók számára javasoljuk, hogy segítőt hozzanakmagukkal.

Valamennyi szükséges adat felvételére a személyes iratok, okmányok felmutatásával és szóban történő bediktálás útján kerül sor.
Kérjük továbbá, hogy az adatok rögzítése során az irodába történő belépést mellőzzék.

Az ügyintézés során a 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani.
Amennyiben az 1,5 méteres távolság nem tartható, a hulladékudvar kezelője jogosult ideiglenesen a hulladékudvar kapuját bezárni, az ingatlanhasználóknak sorra kerülésükig a kapun kívül kell várakozniuk.

A szolgáltatási területen található ügyfélszolgálatok 2021. április 19-től a megszokott nyitvatartási rend szerint újra elérhetőek, illetve ugyanezen időponttól a lomtalanítás megrendelése ismét elérhető lesz.
Az ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendje BMH Nonprofit Kft honlapján érhető el.

Kérjük korábban megrendelt, de a járványügyi intézkedések miatt felfüggesztett lomtalanítások végrehajtásának pontos időpontja miatt kollégáinkkal az új időpont egyeztetését kezdeményezni szíveskedjenek .

Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy személyes ügyintézés során ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni :

Az ügyfélszolgálat személyes igénybevétele során az ingatlanhasználó köteles a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni és a kihelyezett érintésmentes fertőtlenítőt használni.
Amennyiben valamely ingatlanhasználó ennek nem tesz eleget, kollégáink jogosultak a személyes ügyfélszolgálati szolgáltatást megtagadni és az épületből eltávolíttat ni, szükség esetén (maszk használat megtagadása esetén) rendőri intézkedést igénybe venni.

Ügyfélszolgálati helyiségeinkben a járványügyi szabályok rendelkezéseit figyelembe véve, egyszerre csak meghatározott számú ügyfél ügyintézését tudjuk biztosítani, erről részletesebben honlapunkon tájékozódhatnak.

Kérjük ügyintézéshez kísérő nélkül megjelenni szíveskedjenek, mivel kollégáink fogyasztási helyhez kötötten 1 főt fogadnak ügyfélszolgálati helyiségeinkben.

Az ügyintézés során a 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani.

Továbbra is kérjük, hogy az ügyintézések során lehetőség szerint az elektronikus, papír alapú, illetve a telefonos kapcsolattartást előnybe részesíteni szíveskedjenek.


forrás: BMH KFT/HT
2021.04.08.